Monday 11 July 2011

Reason I'm taking Diploma Fashion & Design Course is.....



Okay, let me answer those question. Sebab mengapa saya mengambil kursus diploma senireka fesyen ini ialah kerana, saya seorang yang amat meminati segala jenis tentang seni. I love to draw, sketches, create and combining. So, all kind of things that i love to do most is what i want to do in the future. I'm type of artistic person.  Bidang fesyen adalah yang menepati citarasa saya. Selain itu juga, ianya banyak memberi kesan yang mendalam terhadap saya disamping memberi pandangan yang meluas tentang dunia fesyen. Sepanjang saya belajar di dalam bidang fesyen ini, banyak perkara menarik yang saya dapat lakukan sepanjang saya belajar disini antaranya mengikuti lawatan seperti muzium tekstil, explore fabrics store, meet some of artist, even create my own design! For short, nothing can compare for this course sebab berbagai pengalaman yang boleh anda perolehi untuk persiapan anda di ambang perkejaan pada masa akan datang nanti. Fashion is always about art's.. we create art's... we wore art's... There's always got excitement in this field. Sambil kita belajar tentang fesyen ini, semakin banyak kejutan dan kemahiran yang boleh kita perolehi dengan tenaga pengajar yang berpengalaman di dalam bidang fesyen di kolej ini. I've got no doubt about what I'm doing right now. In fact this is what i want to do and what I'm rely to.

No comments:

Post a Comment