Tuesday 12 July 2011

Why you should taking the course that I'm taking now

Okay, the reason is simple. Kepada anda-anda yang berjiwa seni atau mempunyai passion di dalam bidang fesyen, fashion course yang ditawarkan dalam kolej Geomatika ini amat lengkap dengan seluruh kemudahan atau keperluan yang sedia ada. Banyak yang anda boleh pelajari tentang course ini kerana di dalam bidang fesyen ini, kerana ianya sangat meluas. Bagi mereka yang masih baru dalam kemahiran seni, mereka boleh mengasah lagi kemahiran tersebut dengan course ini. I'm taking the point during my dilemma to choose my course. When I'm looking forward to Fashion course, there's two base into it. ~Drawing and Designing~ Saya ambil base itu sebagai cabaran yang melibatkan dua kerja dalam satu masa. Fashion course ini amat menarik kerana sepanjang saya pelajari course ini, saya dapat pelajari teknik-teknik melukis, mewarna, dan melakar. Di samping itu juga, saya dapat mempelajari jenis-jenis kain untuk rekaan baju yang akan saya reka pada setiap semester. Begitu banyak yang saya perolehi dan setiap kemahiran yang ada saya boleh mengasah dengan lebih baik di dalam course ini. Di bawah ini saya akan tampilkan gambar-gambar persekitaran di dalam department fashion di tingkat 3.


Banner Fashion & Design Course


Way to the Fashion Class


Wall of Fame


Ready to experience Fashion Department?


Arfian Nazrin's collection (One of the best dip student in Fashion Course)


Memories


Waiting area


Fashion achievement


Fashion hallway


Student daily work/final 


Bilik Sketch (Bilik ini khas untuk kerja-kerja illustrasi seperti melukis, mewarna dan melakar)


Student daily work


Studio fesyen (This is where we start our own design) 


Encouragement (Inside Studio Fesyen)


Fitting room (Inside Studio Fesyen)


















No comments:

Post a Comment